viziunea panterei mov asupra panterei, movului, viziunii…etc

firesc, e despre mine, minunata, colorata, importanta, socanta, enumeranta pantera mov. si lucruri pe langa.

numai eu cred ca: aprilie 20, 2008

Filed under: Uncategorized — Irina Guțan @ 8:40 am

– oamenii mari vorbesc prea tare cu copiii lor pe strada, ca sa-i auda alti oameni mari, de fapt? „acuma mergem si facem baitaaaa..si maine te plimbi cu masina lu tatiiii…ca tati si-a luat masina nouaaaa..” etc.

– mai bine nu te duci deloc la biserica decat sa te duci ca sa-ti faci pacate? „stai dom’le ce ma impingi, ca eu am fost prima aici, si nu pune mana pe creanga aia, ca aia e a mea! eu am adus-o! nesimtitule, n-auzi ce zic??” Plus ca in biserica nu se putea sta la slujba pentru ca 60% din cei care erau acolo isi cautau de fapt de lucru, asa ca era o foiala mai ceva ca pe bulevard.. da’ sa mai pup o icoana, sa mai pun un ban, sa mai iau un foc la lumanare, mai salut un vecin, mai spionez oleaca care e cea mai buna ruta de ajuns repede la mormanul de salcii cand s-o da startul. si daca tot sunt asa plin de energie si spiritualitate azi, la cei 80 de ani ai mei, ma simt in forma sa le si dau lectii de vestimentatie (si-asa) putinilor tineri care sunt pe acolo (n-a fost cazul meu, sunt patita deja).

– irinel columbeanu arata super trendy si mega sexy in gecutza lui matlasata gri-argint?

– literele sunt si ele de un gen? adica a e barbat, b femeie, c femeie, d barbat, e si f barbati, etc. la fel cu cifrele.

– noile containere pt reciclat o sa reziste doar 2-3 luni? pana sa fie arse, taiate, de ce nu furate, ca sunt bune de-o casuta de „vacanta”.

 

3 Responses to “numai eu cred ca:”

  1. Bujor Says:

    nu numai tu crezi astea. in general asa e, dar, cu siguranta, numai tu crezi ca irinel e sexy. (cred ca nici macar monica :)))
    si mai cred ca si C e barbat

  2. pantera mov Says:

    sa zicem… ar putea fi transsexual, eventual. atat pot recunoaste.

  3. etenah Says:

    de ce „a” e barbat? „a” e foarte femeie. adica io asa zic… si daca io asa zic, io cre’ ca-s sanse mari sa am dreptate!


Lasă un comentariu