viziunea panterei mov asupra panterei, movului, viziunii…etc

firesc, e despre mine, minunata, colorata, importanta, socanta, enumeranta pantera mov. si lucruri pe langa.

uriasul cel bun si prietenos februarie 24, 2009

Filed under: Uncategorized — Irina Guțan @ 2:39 pm

„- O să mă înveţe cum să facă un elefund? întrebă UBP.

– Ce vrei să spui? întrebă Sofi.

– Mi-ar plăcea foarte mult să am un elefund, să călătoresc pe el prin păduri verzi şi să culeg fructe piersucoase din pomi toată ziua. Mi-ar plăcea aşa de mult să am un elefund mare şi gresel, să călătoresc pe el prin păduri verzi şi să culeg fructe piersucoase din pomi toată ziua. Asta e o ţară sfârfierbinte şi pustristă, în care trăieşte noi. Nimic nu creşte în afară de cacaveţi. Mi-ar plăcea să meargă în altă parte şi să culeagă fructe piersucoase dimineaţa devreme, pe spatele unui elefund.”

 

Lasă un comentariu