viziunea panterei mov asupra panterei, movului, viziunii…etc

firesc, e despre mine, minunata, colorata, importanta, socanta, enumeranta pantera mov. si lucruri pe langa.

Sclipici latrand la o musca Noiembrie 25, 2009

Filed under: iutub — Irina Guțan @ 9:28 pm
Tags: , , ,

no, seriously, just listen. de vazut e cam dificil ca nu mi-a dat prin cap ca daca filmez portrait nu se poate intoarce but then again, the miau-ing can be both horizontal and vertical. Cum ziceam, insectele sunt delicatesa pentru mustaciosul meu, deci e de imaginat ca se va enerva pana la latraturi cand il sfideaza cate una.

 

4 Responses to “Sclipici latrand la o musca”

  1. maic Says:

    insisti sa pui poze si filmulete cu susu’ in jos 😛 ma faci sa imi rup gatul pe aici :))

  2. toi Says:

    cea mai draguta chestie pe care-am vazut-o in ultima vreme! asa mieunat simpatic, mai rar!

  3. VanGhelie Says:

    Era sa-mi rup gatu. Bine ca n-ai filmat invers. Ma lipeam de tavan, ca liliacu.


Lasă un răspuns

