viziunea panterei mov asupra panterei, movului, viziunii…etc

firesc, e despre mine, minunata, colorata, importanta, socanta, enumeranta pantera mov. si lucruri pe langa.

La examen Ianuarie 21, 2010

Filed under: experiente — Irina Guțan @ 8:50 am
Tags: , ,

Remember stimabilul teolog? Azi, 21, aveam programat un examen de marire a notelor de la teste si maine, 22, examenul propriu-zis. Azi, ora 8.58, eroina povestii noastre intra in sala de examen impreuna cu inca o colega. Domnul profesor discuta cu ceilalti colegi sprijinit relaxat de-o banca. Subsemnata, la fel de relaxata isi gaseste o banca, se aseaza si isi scoate lucrurile. Domnul profesor initiaza urmatoarea conversatie, sfarsita cu un aparent atac de anxietate:

– Ati intarziat. La ce ora trebuia sa ajungeti?

– Retinusem ca la ora 8.45 e intalnirea in hol si la ora 9 in sala.

– De unde ati retinut dvs aceasta informatie?

– Din mailul pe care l-ati trimis dvs, cu indicatii.

– Ati retinut prost.

– Probabil, atunci, era indicatia pentru ziua de maine, insa eu asa am retinut ca ati spus.

– Asa ati retinut sau asa am spus? Pentru ca eu am mailul in fata. [punct in care vocea incepe sa-i tremure usor nervos si in care eu imi sterg nasul.]

– Eu nu pot sa va zic decat ce am retinut, va dati seama. Inteleg ca am tinut minte gresit.

[Pauza de cateva secunde in care incepe sa-i tremure si buza de jos]

– Stiti ce?? Ar trebui sa va dau afara din sala!

-…

[Pauza de alte 3-4 secunde in care termin de sters nasul, continuand sa-l privesc pe domnul profesor]

– Ia iesiti dvs afara!

-..??

– Da, iesiti chiar acum afara!!

– Dar de ce o luati asa personal…? [replica intrerupta de repetitia indemnului anterior, cu ceva mai multe semne de exclamare si insotita de deplasarea dumnealui catre usa, pentru a mi-o deschide, prevazator si gentlemanic si tremurand din toate incheieturile]

– [in timp ce ma imbracam, adica 3 secunde mai tarziu] Iesiti mai repede afara!!!!

– Ma scuzati ca remarc asta, dar nu am fost singura care am intrat la ora aceasta in sala.

– Da, dar numai dvs aveti mereu ceva de comentat. Sunteti de o obraznicie nemaipomenita!!

Ora 9. Subsemnata paraseste sala de examen. Nu-si poate reprima un zambet de multumire: inca o experienta academica memorabila in Facultatea de Litere! Inca o zi plina de invataminte si imbogatire spirituala. Ain’t life grand, she thinks, amintindu-si ca examenul de maine, a carui participare nu poate sa nu o vada acum usor futila, va dura doisprezece ore, de la ora 8 la ora 20. Cu pauza de pranz desigur. Prezenta obligatorie si completa, bineinteles.

P.S. Morala era, in caz ca nu ati prins-o, ca wiping your nose totally ticks people off. Beware!

Later edit: azi 22, in toiul examenului, arde facultatea. tot azi am verificat si documentul cu indicatii date de d-l profesor. citez:

Pentru refacerea testului (respectiv pentru mărire) ne întâlnim Joi 21.01.2010 la ora 8:45 (respectiv 9:00) în sala 204 de la Litere.

Ce intelegem din 8.45 respectiv 9? Nu, nu e vorba ca testul tine de la 8.45 la 9 pentru ca mai avem precizarea:

21 ianuarie: 9:00 Test scris din Sacrul și Profanul pentru cei care nu au dat deloc testul (testele); 10:00 Măriri (prezentare compactă în scris a lucrării Sacrul și Profanul).

Deci foarte clar.

 

8 Responses to “La examen”

  1. iulia Says:

    nenea asta iti citeste blogul si de-aia e asa iritabil cand vine vorba de tine. si acum sper ca-ti dai seama ca pentru postul asta nu mai intri in nici un examen :))

  2. pantera mov Says:

    na pai if that is the case sa citeasca si ca DE O SAPTAMANA NU MA OCUP DECAT DE MATERIA DUMNEALUI 😛 in detrimentul altora, go figure ce idee geniala. a si ca azi noapte am dormit 3 ore. i just know he;s gonna care so much.

  3. Klara Says:

    So Irinusch eu sincer l-as fii bagat undeva, sa aiba dreptate atunci cand ma face obraznica si nesimtita. I don’t know care e regulamentul de examinare la voi,dar profesorul ar fii trebuit sa te lase sa intri in examen, deci ii problema ta ca ai mai putin timp de scris, dar nu are dreptul sa te excluda pe motivul asta din examen…Fac aplecaciuni catre Mecca ca nu sunt studenta in Romanica si ca nu ii prof. meu ca de ar fiiiii „Da, dar numai dvs aveti mereu ceva de comentat.” eu as fi urlat si circ ieftin as fii facut. Si sa o citez pe pretena mea fizicianca”Carnat fata,carnat”.

  4. adrianenaru Says:

    :o3

  5. adrianenaru Says:

    Ai renuntat mult prea usor. 🙂

  6. Klara Says:

    Ba Irina,Dumnezeu nu da cu bata!!!O luat foc faculta haa fix in ziua cand erea el acolo :))))Ar trebui sa meri sa ii zici sa nu se puna cu tine ca te pricepi la Woodooo si ia foc tot in jurul tau cand te enervezi:)))


Lasă un răspuns

